Siklórepülő oktatói tanfolyam előadásainak értékelése

2010.12.27.

SIKLÓREPÜLŐ OKTATÓI TANFOLYAM ELŐADÁSAINAK ÉRTÉKELÉSE
2010. november 8-12.

A hallgatók értékelése (1-től 5-ig skálán) a megadott értékelési szempontok szerint.

Az előadás tartalma (előadó) Tartalom Módszer Időbeosztás Hasznosság
(1-5) (1-5)
(1-5) (1-5)
Az elméleti és gyakorlati oktatás módszertana – Dr. Pálfi Béla Gábor 4,2 4,2 4,4 4,2
A szakág szervezeti kapcsolódásai – Kerekes László 5,0 4,75 4,75 4,0
Felszerelés ismeret oktatásának módszere – Holló Attila 4,67 5,0 3,83 5,0
A siklórepülés 2009-es baleseteinek elemzése – Kerekes László 5,0 5,0 4,6 4,4
Tandem repülés oktatásának módszerei – Tóth Zsuzsanna 3,67 3,33 3,83 3,5
Az oktatás megszervezése – Kerekes László 5,0 5,0 4,0 4,5
Mentőernyő ismeret oktatásának módszere – Szabó Péter 4,8 5,0 4,6 4,8
Csörlő kezelők képzésének módszertana – Szabó Péter 4,4 4,4 4,4 3,4
Az emberi tényező – Kerekes László 4,83 4,67 4,67 4,67
A tematika ismertetése – Tóth Zsuzsanna 4,67 4,0 3,83 4,0
A repülés fizikájának oktatása – Kerekes László 4,5 4,83 4,33 5,0
Légi szabályismeret oktatása – Tóth Zsuzsanna 5,0 4,67 4,00 4,83
A repülés pszichológiai aspektusai – Kerekes László 4,33 4,83 4,83 4,33
A különleges repülési helyzetek oktatásának módszerei – Tóth Zsuzsanna 4,75 4,5 4,5 4,0
Előadás módszertan – Kerekes László 5,0 5,0 4,83 5,0
Természet és környezetvédelem – Vásárhelyi Gábor 5,0 5,0 4,67 4,33
Meteorológia oktatása – Kerekes László 4,33 5,0 4,33 4,5
Elsősegély nyújtás oktatása – Holló Attila 5,0 5,0 3,0 5,0
Navigáció oktatása – Kerekes László 3,5 4,75 4,0 3,25
A gyakorlati repülés elméletének oktatása – Kerekes László 4,5 5,0 4,25 4,5
A repülések szabadsága a repülésbiztonság záloga – Kerekes László 4,75 4,5 4,25 4,25

A tanfolyam értékelése:

Összértékelésben a 2008-as tanfolyamhoz képest javultunk (4,31-ről 4,48-ra, de 2007-ben ez 4,8 volt!)
A hallgatók a legfontosabbnak a Felszerelés ismeretet, a Repülésfizikát, az Előadás módszertant és az Elsősegély nyújtást tartották. A legtartalmasabb előadások a Szakág szervezete, a Balestek, az Oktatás megszervezése, a Szabályismeret, az Előadás módszertan, a természetvédelem és az Elsősegély nyújtás voltak.
A legkevésbé hasznosnak a Navigáció, a Csőrlőkezelők oktatása és a Tandem oktatás bizonyultak.
A szöveges vélemény alapján a hallgatók véleménye szerint sokkal nagyobb mértékben kellene súlyt fektetnünk a gyakorlatiasabb témák oktatására.
Az előadók összértékelése alapján a legmagasabb pontértékelést Vásárhelyi Gábor kapta a hallgatóktól.
Köszönjük a véleményeket és a segítő hozzáállást!